Lite av varje...

Ok alla dessa texter är oberoende av varandra. Lika bra å säga de så ja inte förvirrar er!!

____________________________________________________________________________________________


En konstig kväll

Först var de du och hon, kära som få.

Sen var de jag och han, en snabb kyss.

Sen var de du och hon, långa kära blickar.

Sen var de jag och han, en snabb flört.

Sen var de jag och hon, en kyss.

Sen var de du och jag som avlutade kvällen tillsammans?

 Å de finns inget ja ångrar


_______________________________________________________________________________


Go känsla då! För första gången på flera år såg ja mig i spegeln idag i ett par kortbyxor och de ja såg va inte ett par sjukligt stora lår. För första gången på så länge så såg ja mina ben som normala. Inte sjukt feta! Ni kanske tycker att de låter som att ja överdriver men så länge ja kan minnas att ja har tänkt på de så har ja sett mina ben som stora, å har ständigt strävat efter att dom inte ska vara de. Å nu efter flera år så ser ja e skillnad. Ja såg den inte på vägen men nu. Ok dom e inte smala än, men nu ser ja resultat och är på väg åt rätt håll! Älskar dessa upptäckter och dessa dagar!


________________________________________________________________________________

Har aldrig sett dig så deppig. Du brukar vara mitten, centrum, där allt händer. Nu satt du där tyst, sorgsen och kär??? De är något som är fel. Ni kom sist och gick snart igen. Ingen såg ut att njuta av de. Bara nerdragande. Varför utsätta sig för de? Varför inte göra slut på eländet. Ni kanske inte ser de så. Ni kanske är för (?) kära (?) för att se? Ja vet inte me nått ja vet är att du mår inte bra. Något är fel.


________________________________________________________________________________

Ja saknar dig fortfarande så himla mycket. Ja känner en ny dig men ja saknar den gamla saken vi hade. Ibland vill ja bara gråta? Men ja vet att ja bara har mig själv att skylla. Ja sabbade de bästa som någonsin hänt mig? Du var faktiskt de. Har aldrig tidigare känt någon som är så snäll, omtänksam, ärlig, rolig, underbar nej ord kan inte beskriva allt du är och allt ja känner för dig. Du är en så himla underbar människa och ja tänker på dig varje dag. Jupp så är de varje dag så tänker ja på dig, ser en bild, hör en låt, känner en lukt, ja något som påminer mig om dig. Du är runt om mig hela tiden. Så kommer dom dagarna då ja gråter? Dom dagarna då allt bara känns så hopplöst och ja bara skulle vilja krama dig och all skulle vara bra igen. Ja väntar på den dagen. För ja vill så himla gärna att den ska komma så ja har mer eller mindre bestämt att den kommer, de gör de! Annars orkar ja inte?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback