En busig resa!

Kom just att tänka på när ja va utbytes student i Ungern! Hur fruktansvärt spännande och intressant de va =P Nu tänker ni säkert att ja tyckte att de va intressant och spännande mat lagnig och matkultur med mera. Men nej där tar ni fel! Visst maten va la rätt spännande den me men de bästa av allt va dom ja va där med! Eller i alla fall en av dom! Vi var två flickor och två pojkar som åkte! Dom andra tre kände varandra sen innan men ja va ny i den lilla gruppen men de gjorde mig ingenting för då kunde ja ju få vara mig själv och inte tänka på vad dom andra redan viste om mig då dom inte viste nått! Bättre kunder de ju helt enkelt inte bli! Ja minns att de första ja tänkte när ja såg dom två pojkarna som skulle åka med va att ?hjälp dom e ju snygga!?. Hur skulle ja lyckas hantera att umgås dygnet runt i 3 veckor med två riktigt, riktigt snygga pojkar och hålla mig i skinnet samtidigt? Ni hör ju själva, de är ju rent omöjligt =P. Men ja började tappert och höll mig på lagom avstånd. Men dom tre första dagarna i bilen på väg ner till Ungern märkte ja att en av dessa heta killar flörtade ju faktiskt med mig. Men nej ja kunder ju inte, hade ju typ nån där hemma och jupp ja säger ?typ? för de va så de va. Nästan men inte riktigt, på väg mot slutet lixom. Han fick höra talas om de och blev lite mer tillbaka dragen men inte helt. Märkte fortfarande att de va något. Mitt minne är lite luddigt eftersom att de är nästan två år sedan ja var där men ja minns bitvis! Ja minns att dom kommande veckorna var fulla med små flört, en snabb kyss i dörröppningen när ingen såg, lite hångel i smyg innan dom andra kom, lite mys i trapphuset när dom andra tog hissen, en snabb kyss när dom två andra gick några meter framför och ibland till och med i sängen när dom andra var på toa! Men så kom de en kväll då vi va ute och firade hans födelsedag! Ungern är ett mycket biligt land när de kommer till alkohol och de blev de mycket av den kvällen! Så efter mycket tjat från den andra tjejens håll så bytte hon och ?mitt ragg? sovrum den natten? De blev en väldigt mysig natt! *ler* Men allt var så hemligt! De va de bästa av allt! Vi gjorde så mycket bus och ingen annan fick veta nått å ja tror inte heller att nån viste något!

De är nått ja vill göra igen! De där i smyg är faktiskt något som är väldigt, väldigt upphetsande på nått konstigt sätt, visst har gjort de efter me men inte alls i samma utsträckning. Vill igen! De är roligt när man minns såna stunder, dom förbjudna stunderna! Man vill alltid ha de man inte kan få!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback