Sura pengar...

Ja men då har ja me lyckats med de som allt för många gör... Fått böter för fortkörning... 24 km/tim för fort kosta mig 2800 sura kronor... Men vadå de hade kunnat vara värre, ja fick ju i alla fall behålla kortet, vilket ja va säker på att dom skulle ta ifrån mig! Ok de är ca 3,75 dagars arbete men vadå ja jobba massor förra veckan, ok ja hade kunnat haft roligare för dom pengarna men ja lärde mig ju en läxa... en jävligt dyr sådan... men med mina körvanor så va de ju bara en tids fråga... Och ja är taksam att de va såpass mycket trafik på vägen denna dag annars vet ja att ja brukar ligga i ca 140 på den vägen... och de är 90 där... nu höll ja i alla fall bara 114.. om man nu får säga bara... men men what goes around comes around...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback