Kunde du inte bara säga de på en gång?

Allt blev så fel den kvällen... Hade nästan ångest innan kvällen började för ja visste inte hur ja skulle bete mig utan att någon blev sårad, om ja va flörtig så sårade ja Henne, om ja va avvisande så sårade ja Dig, Ja trodde att ja va neutral, men oj va ja tydligen misslyckades. Ja hoppas att du förstår att de aldrig var min mening att göra dig ledsen, sårad, arg, besviken, upprörd, sviken eller något annat heller för den delen. Ja ville bara att de skulle vara som vanligt! Som allt va innan hon åkte, innan vi började gröta in oss i något tokigt. Men du ska veta att ja ångrar ingenting som ja har gjort eller sagt. Ja menade allt. Och de tror ja nog att du vet om du tänker efter. Du är en underbar vän och ja vet att de är det du är. Ja vet att de inte blir mer än va de va mellan oss och det är ja helt lugn med. Som ja sagt så många gånger tidigare så är de viktigaste för mig att dom personerna som ja tycker om och bryr mig om mår bra. Om de så betyder att dom måste flytta till andra sidan Sverige eller sluta umgås med mig eller vad det än är, så länge personen mår bra som ja bryr mig om så är de absolut viktigast. Det är viktigare än att ja får träffa, umgås, prata och krama min vän. Så länge dom ja bryr mig om mår bra mår ja bra. Är du ledsen blir ja ledsen. Är du glad är jag glad. Så snälla, berätta för mig på en gång nästa gång (hoppas att de aldrig blir nån nästa gång) så ska ja säga förlåt och bättre mig.


Förlåt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback