kan inte få de ogjort...

nu vet ja va de va... och de va nått som ja kommer att få ångra så sjukt länge.... ja förstår om du aldrig mer vill se mig eller prata med mig.. de ja gjorde va så fruktansvärt dum och korkat och ja vet inte varför ja gjorde de... ja ångra mig så fort ja hade skickat de och ja hoppades att du för allt i världen inte skulle få reda på något, Du är eller var ja vet inte längre en av mina absolut bästa och närmaste vänner... men ja förtjänar inte att få ha dig som vän... man gör inte så mot sina vänner... jag vet de och ändå gjorde ja så... förlåt... ja vet inte vad mera ja kan säga... dom få korta meningarna är något ja kommer att få ångra hela mitt liv... ett dumt fyllemisstag förstörde så himla mycket... de va de största misstaget i mitt liv...

Kommentarer
Postat av: Anonym

what goes around comes back around... ja så är det nog..
Och det var la inte första gången heller...så.., ja

2007-04-01 @ 12:37:43
Postat av: Anonym

befogat`? jepp, och full var du inte alla gånger så vitt jag vet....

2007-04-01 @ 15:59:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback