Lite av varje...

Uppe tidigt i morses, skulle me pappa till hans jobb för att ta bilen, som han glömt där...=P så upp kl 6...när ja e ledig...ja e knäpp ja vet... *ler* men men skulle i alla fall in till stan för att köpa en bur till min älskling Ex Animo som kommer hem på tisdag! Åkte först till Bauhaus som skulle öppna kl 9...ja va där kl 8.10...massa tid att slå ihjäl men som tur var fanns det en Coop Forum brevid å de va öppet så ja fick kolla runt där, när klockan äntligen blev 9 så va ja ruskigt snabb in i affären, har lite svårt att hitta djuravdelningen så ja frågar en som jobbar där... då har dom dumma människorna SLUTAT med djur saker... stort jävla SUCK på de... Så då va de ju bara att väcka hjärncellerna till liv för att komma på nått annat stort ställe där dom kunde tänkas ha kaninburar som inte kosta skjortan... Gick la inte allt för bra med den saken så ja tog en livlina och ringde en vän! Min mamma! Hon sa att på Backaplan där finns de en jätte stor djurafär så dom borde ha biliga burar... ok sa ja och leta mig dit! Och tacka f*n för att ja åkt buss där 18 000 gånger så ja i alla fall visste hur ja skulle hitta dit! Väl där kl 9.30 då öppnar dom inte fören kl 10...men varför?!!?!?!?!?!? så de blev lite mer tid å döda...traska runt runt runt på parkeringen...mycket intresant...NOT...!! Så när dom öppna va ja inne där me...å där kosta en bur lixom 750 kr...å ja hade sett dom tidigare ((i fula färger dock!!)) för endast 349... så ja tänkte inte en chans större butik ska ja hitta! Så kom min mamma på att Hornbach ligger typ vid backaplan, eller i alla fall 5 min med bil därifrån... problemet var bara att hon inte visste var... mammor.... men men belv så illa tvungen att ringa och störa min stora syster som var på jobbet å blir tokig när man stör henne, men nån va ju tvungen att kolla upp saken åt mig! Och de gjorde hon efter ca 10 minuter och lite snurrande i en massa rondeller hittade ja rätt! Hitta snabbt rätt avdelning och när ja hittar burarna får ja en glad överaskning! UTFÖRSÄLJNING!!! Så buren som från början kostat 495 kosta nu ändast 299!!! Bättre blir de ju inte!! Så nu har ja köpt bur, transportbur, lädersele, flexikoppel, vatten flaska och ett litet hus till henne!! Nu är hon välkommen hem! Slutet och allting gott!!
image11

Fint väder... Men de känns inte som att man behöver säga de för ja tror nog redan ni har upptäckt den saken ni me! Men men har just legat ute i den sköna (???) värmen i typ två timmar nu...hjälp va varmt de blev då! Mindre tort på filten när ja vaknade.... så in och tog en riktigt kall duch! så fruktansvärt skönt! Så nu sitter ja inne i vardagsrummer där pappa som är snäll nog har satt in en fet stor AC!! så här e de svalt vill ja lova!! Gött som tusan!!
image12

Ut i helgen!! Längtar så himla mycket!!! Första gången som ja ska ut med Elin sen den 17 mars!! Ska bli så roligt!! Får akta mig bara så ja inte har för höga förväntningar...neee de blir inget roligt då!! förväntningar e roliga!!! =P
Har saknar dig massor min Party Prinsessa!!
image13

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback