Hitta i min väska...

((( Efter utekvällen med Elin i Göteborg hitta ja denna lapp i min väska som ja tydligen skrivit!! )))


Fan va ja älskar denna tjej. Hon betyder mer för mig än vad ord kan förklara. Har aldrig tidigare kännt att någon accepterar mig som hon. Jag kan vara hur jag vill och säga vad ja vill. Hon tycker fortfarande om mig! Ja kan knappt förstå. Hur kan de vara så? Hur kan hon tycka så? Hur kan ja vara en person hon tycker om? Ja vet inte vad de är och vad det är som gör att ja tycker så himla mycket om henne. Men ja älskar henne. Mer än allt. Hon är allt! Min Elin! Den viktigaste i mitt liv.
Hon som lärde mig att vara mig.
Hon som lärde mig att stå på mig.
Hon som lärde mig att inte säga förlåt jämt.
Hon som lärde mig att livet är här och nu. Man måste ta vara på det. För de går inte i repris.
Now ore Never. Love You!


((( Helt ofixad text )))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback