Hur kul va inte de då? *ler*

Läste för ett tag sedan boken "Linas Kvällsbok". Ja vet de e säkert en bok för yngre men de skiter vi i nu för den va as rolig! Så hitta ja ett stycke som är så underbart jävla roligt så man vet inte var man ska ta vägen!! Här ska nu få läsa!




"När jag tänker på Ivar så blir de så pirrigt i mig. Men ja vet aldrig vad ja ska göra med pirret riktigt. Jag vet ju allt om onani och så, men de känns fånigt. Jag ser mig själv liksom uppifrån, då blir ja generad. Ligga där å greja...
Jag försökte en gång. Att pilla på mig själv. Det funkade inte. Visste liksom inte var ja skulle börja, jag vet ju inte hur ja ser ut! Jag vet inte var något ligger. Killar har de så lätt. De har sin snopp, och drar de i den så blir allt bra. De vet man ju redan på dagis. Men vad ska ja dra i? Tuttarna eller? Klitoris bla bla bla. Klitoris kan man ju läsa om i vilken tidning som helst, men var fan sitter den? Och vad ska jag göra om jag väl hittar den?
En gång låg jag och gned mig mot en kudde. Det var rätt skönt. Kudden låg mellan mina ben och jag liksom drog den fram och tillbaka. Det hände något, det var som att pirret blev mer elektriskt, närmare på nått vis, närmare mig, men ändå spred det sig, ut mot låren, upp mot magen. Men mitt i allt de där elektriska såg jag mig själv med en jävla kudde mellan benen. Då slutade jag. Det måste ju vara helt onormalt att ligga och gnugga sig mot en kudde! Lina - kuddknullaren!"


Kommentarer
Postat av: julia

har mesd läst den nyss, å den är grymt kul.

2007-08-17 @ 13:46:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback