Nu jävlar!

Oj va kämpigt ja gör de för mig! Vill ju dit i morgon. Men borde nog ringa å prata me honom först.. rädd att de kan gå knas, men va fan de e bara å ta mig i kragen å ta fram den lilla bitchen i mig å säga att "hej du ja kommer till dig ikväll å ja ska ha jävligt roligt, å att de e du som råkar bo där å ska ha dit ditt nya span (som enligt källor in e allt för het...((sorry))..) men mina vänner är där å ja ska vara med dom! See ya!". Oj oj oj de kan bli spännande! Ja lovar att raportera i morgon va som hände efter samtalet...om ja dog eller inte...
Men ja vet ju att ja har folk bakom mig som vill att ja ska komma dit, så de e ju bara honom ja behöver oroa mig över. Men de går nog bra. De måste ju finnas ett rum han inte är i! Där ska ja sitta å supa mig vacker...eller vackrare!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback