Bättre nu!

Va riktigt illa där ett tag... Sorry om ja va konstig, beklaga mig massor och bara klagade. Men de va lixom vad ja behövde just då. Ja vet inte om du läst va ja skrev om dig men just då kännde ja så. Å de kan inget ändra på. Nu hoppas ja bara att vi kan vara vänner och fortsätta att ha roligt tillsammans utan att de är hel knas. För ja tror att du är en riktigt bra vän. Och eftersom att ja inte har  några andra känslor för dig så tror ja att de kan funka himla bra! Nu har du kanske kommit över både mig och henne. Men de skulle göra mig lite förvirrad. Trodde inte att du skulle kunna komma över henne på väldigt länge. Men så länge du mår bra så är de viktigast! Tycker om dig min vän. Glöm inte det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback