8 februari

Hur ska man ta dig ur de här? Hur kan de ibland bara bli så jävla krångligt? Hur kan han vara så arg på mig när de borde vara ja som ska vara arg på honom? Va e de som är fel lixom? Han borde ju bara vara glad att både ja å Malin fortfarande vill prata med honom. Känns så jobbigt att vi inte pratade ut igår kväll. För nu känns de som att ja åkte när vi fortfarande var ovänner. Igår kväll när ja fråga honom om ja fick krama honom god natt så sa han att de fick ja väll men han viste inte om ja skulle få nån respons.., vilket ja inte heller fick. De kändes jobbigt att krama på någon som inte ville krama mig tillbaka. I morses när ja skulle gå så sa ja de att ja tänkte krama honom så fick han göra vad han vill å då krama han mig tillbaka och han menade det. Han la sin kind mot min och var bara jätte gullig. Men så har ja haft ångest hela dagen och inte vetat vad som händer nu när ja ska vara borta så länge ändå. Så ja skrev ett sms till honom där ja skrev att ja tycker att de är jätte jobbigt att bråka och att de inte va meningen att de skulle bli så här. Ja vill ju vara hans vän. Men ja kan inte förstå. Skrev att ja är väldigt konflikträdd och att de kändes väldigt jobbigt för mig att han verkar vara så arg på mig. Vilket ja inte tycker att han har någon anledning att vara. Ja borde vara arg på honom och inte tvärt om. Han har ju fått tag i en lägenhet nu också, så han har förmodligen flyttat ut typ alla sina saker innan ja kommer tillbaka. Vilket ja tycker känns jobbigt för de känns som att ja inte har någonstans att ta vägen då. Men ja har kanske lyckats få tag på en lägenhet i alla fall! Gabriel tipsa mig om den men så va han så korkad att han tipsa sin jobbar kompis om den me så hon han före med att ringa. Men hon har ju tre månader uppsägnings tid på den hon har nu å ja kan flytta in på en gång så ja borde ju ändå ligga bra till. Och Gabriel berätta att hon hade blivit rätt tje påt när hon insåg att hon hade tre månader så hon kanske inte ens skulle kolla på den. Saken är ju den att ja tror inte ens att ja behöver kolla på den ja tar den vilket fall som helst! Den är 23kvadrat meter och 2200 kr i hyra centralt så ja vill verkligen, verkligen ha den! Så där é ja lite irriterad över att han berätta för henne med… Vill han inte bli av med mig eller? Men om ja inte får den så får ja ju bo hos Malin så länge! HA! Jag men INTE han! De kan han fan bara ha! Fan va bra de känns faktiskt, att ja blivit vän med Malin! De va nog inte vad han förväntade sig! Eftersom att han snacka skit om mig till henne och tvärs om så trodde la han att vi hata varandra vid de här laget. Men vi är lite smartare än så och pratar om saken! Men de va jobbigt att se honom så ledsen. Tårarna bara rann, då ville ja bara krama om honom å säga att de blir bättre, men de kunde ja ju inte göra för vi bråkade ju med honom. Men han såg ju så förstörd ut… Då tyckte ja faktiskt synd om honom. Han blev ju mer eller mindre dumpad av två personer samtidigt. De kan fan inte vara lätt. ”He had it coming”… Men som han nog tyckte va jobbigast var nog att han insåg att han aldrig kommer att få tillbaka Malin. Vilket han fortfarande vill. Men ja skrev till honom idag. Skrev att ja tyckte att de va jätte jobbigt att bråka med honom och att de kändes jätte jobbigt att de verka som att han är arg på mig när de borde vara tvärt om. Ja har ju typ kommit över de att han faktiskt var otrogen mot mig. De känns som att ja ärligt talat skiter i det. Men Gabriel är fortfarande min vän. Och han är ju fortfarande svartsjuk typ när ja ska träffa Jonas. HA! De kan han bara ha de me faktiskt! Men om ja bara är hans vän å han inte känner mer än så varför är han då sotis för? Skumt de där. Är på väg till Göteborg nu för ja ska ju på Vinteskog men de blir nog så att ja åker tillbaka dit upp i morgon igen, måste prata med Gabriel och de kan inte vänta tills ja kommer tillbaka. Faktiskt kan de inte det. Måste förstå lite grejer innan ja åker annars så kommer ja inte att kunna njuta av att vara på Vinterskog. Och de vill ja faktiskt göra! Ska träffa Lina nu när ja kommer till stan så får hon hjälpa mig att reda ut de hela. Hon kommer i å för sig säker säga att ja ska skita i honom å vänta tills han ringer, men de går lixom inte. Ja kan inte åka till Vinterskog och må så här. Måste reda ut de. Kanske skulle de funka över telefon men de känns bättre att träffa honom och prata. Men om ja inte ska kolla på lägenheten så känns de ju himla onödigt att bara åka fram å tillbaka. Men ändå så är 6 timmar på buss värt det. Tror ja… Men de som irriterar mig lite är att han inte har svarat på mitt sms. Han kan ju skriva vad fan som helst typ. De gör mig lite irriterad. Men ja kan nästan lova att ja kommer att ringa honom i natt även om ja inte planerar de. Men om han inte svarat innan dess så måste ja nog ringa och be honom förklara. För ja blir ju tokig av denna ovisshet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback