6 fabruari han gör mig galen

Blåtta åsynen av hans kläder gör mig galen.

Hur kan en människa vara så jävla falsk?

Snacka skit om mig till Malin och om Malin till mig? Hur dum i huvudet får man bli? Fattar han inte att vi får reda på det? Malin ska komma hit efter jobbet å de vet inte Gabriel om. Vi ska skälla nått så fruktansvärt på honom. Man beter sig inte så. Hur kan man vara å falsk? Han vet va ja tycker om falska människor och ändå? Ja är sjukt jävla arg. Å ja bor med honom. Lättare för Malin som slipper sova i samma säng som honom i alla fall. Hon kan ju lätt gå vidare och slippa se honom igen så fort hon åker härifrån. Men ja har pratat med Elin och ja kan få låna hennes rum tills ja hittar nått bättre. För ja tror inte ja klarar av att vara kvar här med honom. Får se vad han säger.

Till Malin har han ju tydligen sagt att ja är så jävla jobbig och tjatig och inte låter honom träffa henne. Vilket ja vet att ja aldrig har sagt för ja visste att om ja sa de så skulle de slå tillbaka. Så ja vet vad ja har sagt. Han har ju tydligen sagt till Malin me att han vill att ja ska flytta ut men till mig fråga han om de skulle kännas bättre om vi flytta tillsammans till stan. Men va fan han ville ju inte bo med mig enligt vad han sagt till Malin i alla fall… Hur kan han ena dagen mysa, krama och ha sex med mig och sedan andra dagen åka till Malin och beklaga sig över hur jobbig jag är. Hur fan är människan funtad?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback