Uppdatering av lite av varje!

Då så

Kändisarna tycks svärma så här års och de flesta håller till på mitt jobb!! ((Tack för de!!)) Häromdan så va de Sahara Hotnights å Idol-Berg. Så va de ett pack med karlar som ja självklart inte kommer ihåg namnen på! men vart fall en av snubbarna från "tippen" å en annan het skådis som syns rätt offta på tv. Anna berätta va han hette men minns ej!! Vart fall e de ett par å de känns bra!! =P

Jo å så e de min jävla mupp rygg...börjar bli riktigt riktigt less på den nu.... nu får den snart ge sig...idag har de böjat igen...ryggen känns som ett stort blåmärke å de hugger  grejs...lovar att ja snart vaknar en morgon å inte kommer ur sängen å får åka plingplång taxi till plåster huset...men orka... Så de blir la till å ta lite speeade piller i mån på jobbet! Blir helt stolligt pigg av dom å inte ont alls! å de e najs! morfin tror ja de kallas!!

¨Å så var de jul då! Först så va de ju meningen att de skulle vara jag å Elin här på jul men hon sviker å drar hem så ja ska åka till moster!! de ska bli trevligt!! har missat många många många jular med henne! Så har ju en del att ta igen!! Så de blir middag där! Å så ska ja köpa med mig lite goda ostar från jobbet å en najs flaska vin! Så de blir nog en himla trevlig julafton! Å juldagen ska ja roa mig med att tvätta...kul va?! blir så när man jobbar hela tiden!

Just de ja... jobbet var de me!! Helt stört va alla e stressade över julen, de e ju helt tokigt!! Så nu e vi 3 kockar inne i köket + en praktikant...å vi e vanligtvis bara två...så vi står ju typ på varandra! Men men...så nu e de 6 najs långpannor här innan jul...orka! One Down, Five To Go!




image99
Ok vi behöver inte stänga ner hela julen, men slappna av människor å sluta stressa! De ordnar sig!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback