Hösten 2006!

Nu när de är på tapetern hur 2007 har varit så kan ja inte annat än att tänka på hösten 2006! En så jävla bra höst! Som ni kanske vet så var -06 en väldig bergochdalbana i mitt liv, började med pojkvänn, hel familj, snart student, massa planer och allt var frid och fröjd. Sen till sommaren och hösten så blev de minus pojkvänn, minus hel familj, minus Inka, minus framtidsplaner. Sen kom ja till strömstad och träffa den underbara Elin och de är där hösten börja!

Ja minns så väl första gången ja skulle följa med ut å träffa Elins alla vänner. Hur narvös som helst! Å ja va till och med nykter! Ja minns folks första ögonutryck när dom träffa mig. Ja minns va ja hade på mig. Ja minns bilen ja körde! Ja minns allt från den kvällen! Å den va as bra! Å så fortsatte hela hösten. Visst de fanns la minus i den med me jobbiga ensama kvällar när tårarna inte ville sluta att rinna. Men ja minns bara de bra stunderna!
En underbar höst helt enkelt!!

Men så kom 2007! Även detta året började jag med en pojk. Men de höll som ni kanske vet inte så himla länge och vi gick skilda vägar som vänner. Våren och sommaren spenderade jag i strömstad! Jätte trevligt de me! Jobbet kanske sög rätt hårt emelanåt å ja va nog rätt sugen på att sluta både en och två gånger... Men ja va kvar... I alla fall fram till hösten! Och återigen så flyttade jag på mig! Till en större stad, till en större värld.

Å nu har ja de bästa jobbet ja kan tänka mig, den bästa rumskompisen ja kan tänka mig,en bra lägenhet (i alla fall för stunden!!!), en snygging och en go fet lönechek varje månad! kan man möjligen kräva nått mer!! Ja gillar livet så himla brutalt mycket just nu! Allt som behöver lösa sig kommer att göra de.

Man är inte fri fören man inte har något att förlora.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback