Saknar dig så himla mycket...

Ja vaknade i morses och natten hade varit så långt, de hade inte gått en minut att ja tänkte på dig, ja kan inte ha få en minut utan att ja tänker på dig? Du är alltid i mitt minne, alltid i mitt huvud. Ja kan inte leva en enda dag till utan dig.

Ja har försökt ringa dig hela dan, de är så mycket som ja vill säga.

Ja blir galen för mina tankar är fyllda av dig, de måste finnas nått sätt som ja kan komma förbi fram till dig.

Ja kan inte låta bli att tänka på dig, för ja saknar dig och ja vet att de är sant. Kan du inte se i mina ögon att ja vill vara med dig tills tiden tar slut?

Alla minuter i världen kan inte ta din plats.

  

Ja har nog aldrig saknar någon så mycket som ja saknar dig? Vem ska ja nu ringa när ja är glad, ledsen, har tråkigt eller helt enkelt bara saknar min vän? Nu bor du inte bara långt bort nu är du även långt borta. Hur ska ja nu klara mig? Du har lärt mig så mycket och nu måste ja leva utan min lärare, min mentor, min vän. Ja gjorde de största misstaget i mitt liv som bara va en dum fylle grej. Men de blev så fel när de kom fram. Tänk att några små ord som bildar en mening kan förstöra så mycket. Hur starkt var då de vi hade? Var de inte värt att kämpa för? De va aldrig meningen att svika dig eller såra dig, ja hoppas att du vet de. Ja kan inte göra så mycket mer än att säga förlåt. Sen kan ja bara hoppas på att du en vacker dag inser att ja inte gjorde de med flit. Att du förstår att även ja som alla andra gör fel. Att fela är mänskligt?

  

De har gått en vecka sen du försvann, ja känner mig ensam och de kommer nog vara så, de va länge sen ja kände så här sist. De är inte roligt att spela de här spelet, vad ja vet är vad ja missar och de ja missar är tid med dig. Lyssnar du? Gå inte, säg inte att att du mår bra när du är ensam, ja är försvunnen utan dig.

Ja va upptagna med att göra stora misstag, misstag ja inte kan få ogjorda.

Kanske mår vi bättre på var sitt håll? Ja tror inte de? Ja mår inte bra utan dig?

Ja är ledsen på att springa efter mina känslor. Lyssnar du?

Allt ja vet är vad ja saknar och de ja saknar är dig.

Gå inte?Lost without you?  

När din värld rasar och allt bara blir fel, då kommer ja till dig.

När du mår dåligt och letar efter en vän, då kommer ja till dig.

Någon gång när alla dina drömmar känns långt borta och du har tappat bort din väg.

Då hör ja din själ kalla på mig och då kommer ja.

När du behöver någon som guidar dig och går bredvid då kommer ja till dig.

När natten är ensam och kall så behöver du bara sträcka dig efter mig så kommer ja till dig.

Ja kommer till dig.

Även om vi inte kan vara tillsammans så kommer vi vara vänner nu och för alltid.

När din natt är mörk och ensam kalla på mig så kommer ja till dig.

Vi behöver alla någon vi kan vända oss till.

Någon som vet och förstår.

Så om du känner att din själ dör och du behöver hjälp att bli stark, kalla på mig så kommer ja.

Ja finns där för dig. För alltid. Ja kommer till dig.



Ja brukade kalla dig min tjej. Ja brukade kalla dig min vän, ja brukade kalla dig min lycka. Lyckan ja aldrig hade, när ja tänker på dig vet ja inte vad ja ska göra.

När får ja träffa dig igen? Ja saknar dig helt galet, mer än ord kan säga. Ja saknar dig helt galet varje minut varje dag. Vännen ja är så nere när din kärlek inte finns här ja saknar dig, saknar dig som en tok.

Du va allt ja ville ha, du va allt ja behövde, kan du inte se hur ja mår?

Kan du inte se att min smärta är riktig, när ja tänker på dig vet ja inte vad ja ska göra. När får ja se dig igen?

Vännen ja är så nere när du inte är här?

  

Allt vi behöver är ljus, du och jag en flaska vin och ljus. Ja vet att du försvinner. Men ja hoppas att de inte va så, ta det här vinet och drick det med mig. Stanna inatt och bekämpa morgondagen. De är inte lätt att säga farväl, snälla börja inte gråta, ja vet att du måste gå men ja önskar att de inte va så, spara denna kväll och minns den. För imorgon är du borta. Morgondagen kommer för att ta dig iväg, ja vet att du måste gå men ja önskar att de inte va så. Imorgon är du borta?

  

Ja vet att du sa, ?kan du inte bara komma över de?? De vred runt hela min värld, men ja gillade det, ja bäddar min säng och sover som ett barn, utan någon ånger. Det är en sorglig historia som en mor kommer lära sin dotter. Hur kan några som ja säger skicka någon så långt över kanten. Dom skickade mig ett brev och sa att ja borde vara tyst så skulle mitt liv bli bättre. Ja är inte redo att bli snäll, ja är inte redo att backa tillbaka. För ja är arg som fan och ja har inte tid att gå runt och runt, de är för sent att göra de rätt, skulle troligen inte göra om det om ja kunde, för jag är för arg för att kunna göra de ja borde. Förlåta låter bra, glömma låter bättre, men ja väntar fortfarande?

  

Ingen vet hur de är att vara den elaka, den ledsna, bakom mina ögon, inget vet hur det är att vara hatar, förlorad, att bara få höra lögner.

Men mina drömmar är hela och fria, som mitt sinne, ja har timmar helt själv, min kärlek är kravlös, men aldrig fri. Ingen vet hur de är att känna dessa känslor, som ja göra, och ja skyller på dig. Ingen vet hur de känns att bli särbehandlad och bli anklagad, bakom mina ögon. Ingen vet hur man säger att man är ledsen, och oroa dig inte, ja talar sanning.

  

Kan fortfarande inte tro på allt ja hört, ja har knappt rört telefon för ja vet inte vem ja ska ringa. Du gör mig fri och du är också den som får mig att gråta. Ja försöker lista ut en väg, att komma framåt, för ja kan förändras, ja är inte den samma, inte för alltid, va kan ja säga? Ja är inte ok, ja önskar att ja va de, ja vill ha dig tillbaka ja vill ha en tid ja kan minnas. De är så enkelt som de låter, ja kan ändras, ja är inte den samma, inte för alltid. Så ja går ut på kvällen och går längst gatan, pratar me alla ja träffar. Jag vaknar och skakar. Inte själv men ensam, ja behöver nån som tar mig hem. Vad kan ja säga? Du vill ha den där delen av mig där solen skiner, de är den person som ja försöker vara, och de är vad du kommer att hitta, om du bara låter mig, om du bara tar tillbaka mig, ja lovar att de på riktigt. Ja vill ha dig tillbaka en tid som ja minns, de är så enkelt som ja säger ja kan förändras. Ja blir ok och de blir du med. Om du kommer tillbaka hit så kommer du att minnas. De är så enkelt som ja säker. Ja kan förändras.


Kommentarer
Postat av: Anonym

varför skriva av en Westlife låt på svenska.. (Miss you like crazy) när man kan skriva någonting själv.. utan att kopiera..

2007-04-10 @ 19:28:41
Postat av: Anonym

väldigt rörande och fint, jag har verkligen hoppats att personen ska förlåta dig, och en liten fågel viskade i mitt öra att hon har det, och jag kan inte vara gladare för dig en jag är nu.

massa kramar en liten spindel i ditt liv

2007-04-10 @ 22:45:43
Postat av: Anonym

faktiskt inte en Westlife låt! Har du inte koll på din musik?

2007-04-10 @ 22:47:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback