Trodde ja kommit över det men nej...

Trodde verkligen att ja hade kommit över dig nu. Det känndes så. Men så kom dagen då ja skulle ringa dig. Tog mig många timmar innan ja kunde slå ditt numer på telefonen. Men ja ringde och vi prata. Det var inte länge men tillräckligt länge för att ja skulle komma på vad ja har förlorat och åter igen börja gråta. Ska in till stan nu för att träffa min vän som får agera psykolog. Måste prata med någon. Kan inte prata med dig om dig. Men du lovade att du skulle ringa i morgon. Jag hoppas verkligen att du håller vad du lovade. Så vi kan ses i morgon. Prata och så du kan få tillbaka dina saker som du har här. Kidtong dig Jonas. Och jag hoppas att du förstår det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback