Miss Maybe.. Special price only fore you my frend!!

Jaha då var ja hemma igen efter en vecka i solen och värmen! Har varit en avkoplande semester! Bara ta det lungt och gjort det som vi ville. Vilket var mycket solning och ännu mera bad! Var mellan 37-40 grader i luften och mellan 28-31 grader i havet! Har aldrig förr kännt ett så varmt hav! Fanns inte så mycket som man kunde shoppa men lite blev det väll som vanligt! Åt en del kontig mat men vi var i alla fall friska hela veckan! Massa bilder togs.. närmare 400 stycken! Bara till att sätta igång och sortera för att sedan framkalla en del! Det är ju himmla bra med digitalkamera asså!

Men oj vilket över trevligt folk. Om det nu är så man skall förklara det. Jag och min syster fick aldrig vara ifred. Hela tiden var det någon som skulle prata och flörta med oss. Och på marknaden så skulle alla dra i en. Mycket jobbigt. Och oj alla ville dricka the me...men de ville inte vi så de blev många gånger man va tvungen att smita från stället för att inte bli galen eller köpt för ett antal 100 kameler. Jennie fick frågan några gånger hur många kameler hon ville ha för mig! Men som tur va ville hon ha med mig hem själv!

Men men lite solbränna fick vi nog oxå..gick lite hårt på med sol skyddsfaktorn kanske. Men vi är ju brunare än när vi åkte och det är nog huvudsaken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback