Så j**lva arg på dig...

Ja fattar inte hur man kan bete sig på det viset. Hur f*n kan du göra så mot den du påstår att du älskar? Och att han sen är för dum för att förstå. Jag tänkte berätta det för honom idag. Men du han tydligen före. Du hade sagt att jag hade ljugit ihop det och spridit en massa rykten om dig och hans bästa vän för att jag var svartsjuk på erat förhållande för att jag inte kunde få mitt att hålla. Men varför i helvette skulle jag vara avundsjuk på att förhållande där den ena är otrogen och den andra är för korkad för att fatta. Men att vara otrogen mot sin pojkvän som man säger att man älskar med hans bästa vän. Det är inte kärlek. Det är ...ja vet inte hur ja ska förklara det men det är det värsta man kan göra. Jag kanske inte alltid har varit så smart jag heller men jag har känt ånger för vad jag gjorde och såg till att få slut på förhållandet innan jag sårade någon. Men du är bara ute efter att såra. Du sårar den personen som älskar dig över allt på jorden och gör allt för dig. Jag tycker synd om honom den dagen han förstår vad du har gjort. Men då kan han inte komma och säga att jag inte varnade honom för det har jag gjort. Hata är ett starkt ord som man inte skall använda i onödan men jag HATAR dig. För det du gjort mot honom, det du säger om mig och sättet du beter dig på och hur du behandlar människor. Man gör inte så. En gång var du min kusin, nu är du ingen för mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback