Ajajaj..

Humm detta är inte så bra. Åter igen så har min rygg braktat ihop fullständigt. Ständigt ont, jupp a söker medlidande. Men ska i alla fall till läkaren på fredag så får ja hoppas att han kan fixa mig.. han lyckades inte så bra förra gången men han får la försöka. Om inte annat så kanske ja kan få en fin röntgen bild på min ryggrad! Å de e ju alltid lika roligt!!

Bara två veckor kvar i skolan nu! Kan nog inte kännas bättre! Lite jobbigt i å förig att sluta alla kurserna men a tusan sen e de ju över så de e ju lika bra att bara göra de! Lika bra de!

Idag så bestämde jag mig även för att inte jobba på Friidrotts EM... det blir bara en massa strul och jag kan nu komma iväg tidigare till USA vilket gör min lilla syster mycket glad! Då missar ja bara en av hennes födelsedagar! Gud va ja är snäll! De e inte klokt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback