Vi vann....och?

Ja ha då var de sissta dagen på OS...vi har tydligen slagit vårat rekord i guld madaljer...men eftersom att jag inte är så himmla insatt kommer ja inte att hylla sverige! Visst as bra gjort...men ORKA! *ler*
Har just varit hos mina underbara små kusiner och insett att ja kommer att sakna dom något fruktansvärt när ja åker till USA... hur ska detta gå...

Lite irriterad är jag även idag! Min nya jacka för 1300kr har färgat av sig så den e fläckig..va e de för kvalite lixom? nej den ska reklameras...detta håller ju inte...men ja gillar min jacka så ja hoppas på att ja får en ny! å de borde ja ju få! *ler*

Träffade min en av mina bästa vänners nya span igår! Ett bra val om man frågar mig! Du förtjänar det! Du behöver inte tånka mera nu! Just go fore it! Jag vet att du vill!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback