En vardagshjälte!

Idag har jag gjort en god gärning! något som alla som kan borde göra! För första gången har ja nu givit blod! 30 minuter av min tid kan rädda någon annans liv! Tänk vad det kan förändra så himmla mycket! Man kan ändra livet för så himmla många personer. På 30 minuter! Så ta de lilla steget och bli en vardagshjälte! Bli blodgivare! Gör det till den nya tränden! Den livsräddande tränden!

Skolan som vanligt idag! och varit duktig och städat mitt rum! mycket stolt! Jag har även idag gjort en upptäckt...Mitt liv när ja är 30 kommer att vara som Bridget Jones liv! Jag är den nya Bridget!!Och det känns bra! Mina vänner men ingen kille...min kariär...men missnöjd! *ler* alltid stävan efter det jag inte har! Strävan efter det du har...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback