20 års kalas!

Idag fyllde min vän Gustaf 20 år! Var hemma hos honom nyss, det var paj och tårta! Har kännt Gustaf och hans bror Wiliam sen jag föddes. Dom är som mina halv bröder nästan. Dom lider av ett färståndshandikapp som bara ca25 personer i hela sverige har och dom är två bröder. Men vad gör det? Alla är vi människor med olika brister och deras är vithjärnsubstans..vad är din?


Föresten har jag berättat om något av det roligaste som händer i mitt liv? om inte så ska jag göra det nu! Vinterskog! Årets bästa läger! Med scouter och handikappade ungdomar! 75 vänner som har en fruktansvärt rolig vecka. Skulle kunna byta ut och hoppa över mycket i mitt liv för att få åka dit med alla mina vänner. Var i år där för 7 gången. Vet det är ganska mycket men jag kan inte slita mig! Så mycket som man lär sig där på en vecka om människor tar det flera år att lära sig annars. Vårat motto är att gemenskap och det vi gör mäst och bäst är att kramas! Jag saknar alla era kramar mina vänner! men vi ses snart igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback