En konstig känsla

10 december

Har den där mag känslan. Jag gillar det inte. Och ja vet vem det är som har orsakat att ja får den ibland. Han gjorde sällan som vi kom överäns om och ja visste aldrig om han mena de han sa eller om han tänkte göra nått annat utan att säga till mig först. Jag kunde nog inte lite på honom lixom. Han gjorde som han ville och sket i mig.

Ja är mycket tveksam till att Gabriel skulle göra samma sak medvetet men han är ju ute och festar och ja lovade att hämta honom. Vi hade räknat med tre tiden men ja sa ju att han kunde ringa när han ville. Och att han gärna fick gå på efterfest om han ville. Självklart får han de men nog för att ja e himla trött och helst skulle vilja hämta honom på en gång så ja kan få sova sen så vill ja inte att han ska känna att ja drar honom ifrån de roliga. Men varför har ja då klumpen i magen? Händer de något som ja missar? Är ja orolig? Men vad har ja i så fall att vara orolig för? Ja vet ju att Gabriel kan bli lite fuller så där.. så hur vet ja att han ringer? Har ja bara kallt räknat med att han ska ringa innan klockan tre och säga hur han gör? Hjälp va ja är förvirrad. Ja vill bara ha honom här! Ja har ju inget att oroa mig för. Ja är la bara knäpp helt enkelt! Han ringer nog. Eller ska ja kanske ringa honom typ kvart i tre och höra om han vill att ja kommer? Eller känner han sig då tvingad? Ja menar hem måste han ju… eller? Jo de är klart han ska hem. Han vet ju att ja och Hoss väntar här och han jobbar ju i morgon å ja har ju bilen och grejs. Jo hem kommer han! Vill bara veta när ja får sova!!

  

Senare efter samtal 02.55

Prata just med honom! Som ja trodde så ville han på efterfest men ja klandrar honom inte! Ja brukar ju lixom också vilja de så va tusan! Men han fråga typ 100 gånger om de va ok med mig! De tycker ja va jätte gulligt att han fråga! Hade aldrig hänt att Jonas hade frågat de… Men nu känns de bra! Har inte längre den jobbiga känslan! Nu vet ja att han ville vara med mig men gärna gå på efterfest me och han fråga faktiskt! De tycker ja är viktigast! Nog för att ja gärna hade velat hämta honom på en gång så vill ja inte neka honom att inte få ha roligt. Ja hade ju också kunnat vara med om ja velat. Men ja valde detta så, så är det med den saken! Ja har ju Hoss här och vi kosar så! Har ja varit vaken så här länge kan ja ju lika gärna vara vaken ett tag till. Måste bara komma på nått att sysselsätta mig med! Attans att han inte har Internet =P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback