Wee i morgon bär de av!

Ja ha då ska man till Afrika då! I morgon kl 22,10 går flyget ner till Tunisien för en hel vecka med sol, bad, drinkar och lungna dagar! Ska bli så skönt att slippa ifrån vardagen för en stund! Och när ja sedan kommer hem igen så har jag en del grejer att ordna upp här hemma innan ja åker till Strömstad. Veckan kommer nog att gå fort samtidigt som de kommer bli en lång vecka! Ja hoppas att vi hittar lite roliga utflyckter som vi kan åka iväg på! Få se oss omkring lite! Få se nått mera än bara stranden! Men så blir det nog! Ja ska nog lyckas tjat lite på Jennie om inte annat! Ja brukar få som ja vill!
Packade å så idag. Kollade upp dom sissta detaljerna och förbereder mig mentalt! Första gången ja reser själv. Eller asså min syster är ju med men inga vuxna som ska ha översikt hela tiden utan vi kan göra som vi vill! Det som faller oss in!
Har varit duktig och kommit ihåg att skriva upp några vikitiga adresser så ja kan skicka lite vykort! Ja blir ju alltid lika glad när ja får ett så då får väll ja ta å skirva några ja me! För att göra någon glad!
Jag hoppas att allt kommer gå bra här hemma när vi är borta och att vi kommer få en riktigt skön semester!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback