Så man kan ställa till de för sig ibland!!!

Hej hopp! Jaha då börjas snart skolan igen då..men inte för mej nee.. saknar det nästan. Lite konstigt, lite små avundsjuk på alla som får gå tillbaka. När man går i skolan ville man inget annat än att få sluta å aldrig mera gå dit men nu då kommer man på vilken trygghet de va. Bara vara i skolan och göra de lilla som man skulle sen kunde man göra vad man ville på kvällar och helger. Men nu då? Jobba, vilka tider då? Var nån stans? Ta en massa ansvar. Måste tjäna pengar måste klara mig själv. Vad hårt livet helt plötsligt blev..

Men oj oj oj va ja gjorde nått klantigt igår.. drog ett litet skämt med min pojkvän. Fick snabbt lära mig att det inte var något man skojade om.. Lärde mig att de gör ja aldrig igen...hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback